سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
روز قدس

حوزه/ طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان، ضمن محکوم کردن جنایت اسرائیل، با ملت‌های آزاده جهان، فریاد رسای خود را، در حمایت از ملت مظلوم غزه و فلسطین به گوش جهانیان خواهند رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سیاست آمریکا، صهیونیست‌ها و استعمارگران این است که فلسطین و محور مقاومت به فراموشی سپرده شود، لذا مسئله فلسطین، امروز مساله اول جهان اسلام است و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان نسبت به مردم مظلوم فلسطین فراگیر است. و باتوجه به حساسیت ویژه‌ای که جریان روز قدس امسال با آن روبروست، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت سیاسی اجتماعی) در نظر دارد حضور پرشور و همیشگی طلاب و فضلای خراسان را، در راهپیمایی روز جهانی قدس رنگ و بوی دیگری بخشد.

این اعلام انزجار از استکبار جهانی و جنایاتی که در غزه در حال رقم‌خوردن است قوت قلبی برای جبهه مقاومت است، زیرا حمایت هرچه بیشتر از مردم مظلوم غزه ضمن تقویت مبارزه با استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل، کوچک‌ترین وظیفه امت حزب الله در برابر این جنایات است.

مدارس علمیه و همه نهادها و مؤسسات حوزوی، همگام با امت اسلامی و ملت شریف ایران و جبهه مقاومت و جوانان مقاومت و فلسطین قهرمان به ندای رهبری معظم حضرت امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) پاسخ مثبت خواهند داد و در خلق حماسه‌ای باشکوه مشارکت خواهند کرد. طلاب و روحانیون حوزه علمیه خراسان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از تجمع در محل ضلع شرقی میدان بسیج(ابتدای خیابان فدائیان اسلام)، به منظور شرکت در راهپیمایی روز قدس، به صفوف دشمن‌شکن آحاد مردم شرکت کننده خواهند پیوست.

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت سیاسی اجتماعی) از همه مدیران و مسئولان مدارس علمیه برادران و خواهران تقاضا دارد، زمینه حضور طلاب و فضلا و روحانیون گرانقدر را در راهپیمایی روز قدس فراهم آورند؛ همچنین گفته می شود برپابی ۵غرفه در خیابان امام رضا علیه‌السلام ۲۸ تا فلکه برق، رجزخانی طلاب جوان و دانش آموزان، امضای طومار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ارسال آن به سفارت فلسطین از جمله برنامه‌های معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان(مدیریت سیاسی اجتماعی) در راهپیمایی روز قدس است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha