سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
استاندار

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی از مردم این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی از مردم غیور و ولایی استان لرستان برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز تجلی اتحاد مسلمین جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کشیدن خط بطلان بر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است.

وضعیت فلسطین در سالی که پشت سر گذاشتیم، دستخوش رویدادهای مهمی بود که اهمیت روز قدس را بیشتر از همیشه نشان می‌دهد.

خروش ملت فلسطین در طوفان الاقصی توسط شیرمردان نهضت مقاومت که هیمنه‌ی پوشالی رژیم صهیونیستی را زیر و رو کرد، بیانگر سستی بیش از گذشته‌ی این رژیم است.

کشتار جنون آمیز و به شهادت رساندن ده‌ها هزار نفر از مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان غزه نشان از سردرگمی سردمداران این رژیم منحوس بوده که با این جنایات وحشیانه در پی آن هستند که این شکست را به زعم خود کم اهمیت جلوه دهند.

تزلزلی که امروز گریبان گیر جبهه داخلی این رژیم شده، مضاف بر بیداری وجدان‌های جهانیان و همچنین ضربات مهلکی که به صورت مداوم از جبهه مقاومت دریافت می‌کنند و تظاهرات انبوه افراد این رژیم نسبت به عملکرد حاکمان جنایتکارشان، انشاالله به زودی به اضمحلال این غده سرطانی منجر خواهد شد.

اقدام جنایتکارانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق قطعا انگیزه‌ای مضاعف برای هر چه با شکوهتر شدن روز قدس است و یقینا خون پاک این شجاعان دامن‌گیر این جانیان خواهد شد.

شهادت سید علی (عباس) صالحی روزبهانی، جوان رشید بروجردی در بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به دست صهیونیست ها، روز قدس را برای ما لرستانی‌ها خاص‌تر از سال‌های گذشته کرده است.

بدون شک مردم شریف و ولایتمدار لرستان فردا همگام با ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، پرشورترو با شکوه‌تر از هر سال، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه نشان داده تا خون بی گناه هزاران هزار شهید در طول تاریخ پیدایش رژیم منحوس صهیونیستی و به ویژه شهدای جنایات اخیر این سفاکان در غزه و سرداران شهید در کنسولگری ایران در سوریه، به زودی منجر به اضمحلال و در هم شکستن رژیم شوم و جعلی صهیونیستی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha