سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه، جامعه روحانیت مبارز و بسیج اساتید حوزه علمیه استان لرستان در پیامی از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیریت حوزه علمیه، جامعه روحانیت مبارز و بسیج اساتید حوزه علمیه استان لرستان در پیامی از مردم غیور و ولایی این استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بِسمِ اللّه الرَّحمنِ الرَّحیمِ

مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ .

روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود. «مقام معظم رهبری»

قدس قبله نخست مسلمانان جهان و قلب فلسطین است و از بحر تا نهر موطن اصلی ملتی است که سرزمینشان با توطئه استکبار جهانی و کشتار مردان و زنان و کودکان بی دفاع به دست صهیونیسم جنایتکار غصب شد.

مسأله فلسطین موضوع وحدت‌بخش جهان اسلام بوده و خواهد بود و نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی(ره) همچون حلقه‌ی وصلی است برای هم صدایی مسلمانان و مستضعفان و آزادگان جهان با قدس شریف و مبارزه برای آزادی فلسطین مظلوم.

فلسطین امروز فقط یک مرز جغرافیایی نیست بلکه معرکه مواجهه حق و باطل و میدان جهاد کبیر است. روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و همپیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه سردمداران دموکراسی، حقوق بشر و منادیان صلح و انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.

امسال روز قدس پرشورتر و پرخروش تر از سا ل‌های گذشته بر پا خواهد شد چون که رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی جنایات خود را به اوج رسانده و تمام قوانین انسانی و بشری را لگد مال کرده است وخوی وحشی گری خود را به طور کامل به تصویر کشید و با کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه بویژه زنان و کودکان و تخریب بیمارستان ها و مانع رساندن مواد غذای به آنان نشان داد.

حوزه علمیه و جامعه روحانیت مبارز استان لرستان آمادگی خود را برای هر گونه جانفشانی در راه مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی اعلام می‌داریم با لبیک به فرامین امامین انقلاب با بزرگداشت روز جهانی قدس، از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه امت اسلامی ایران و مردم قهرمان استان لرستان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ‌با اعلام انزجار از وحشی‌گری های رژیم صهیونیستی و محکوم نمودن حملات تروریستی کنسولگری ایران در دمشق ، حمایت خود را از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین که با جان خود از قدس شریف دفاع می کنند اعلام نمایند و تحقق وعده الهی برای شایستگی مومنان برای میراث داری زمین دیر نخواهد بود و آن روزی است که قدس عزیز و پاره تن جهان اسلام آزاد خواهد شد.

مدیریت حوزه علمیه استان لرستان

جامعه روحانیت مبارز استان لرستان

بسیج اساتید حوزه علمیه استان لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha