جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سید محمود حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز صدای خرد شدن استخوان های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسراییل جنایتکار بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می رسد و بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این روند سقوط را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس، اظهار داشت: این روز فرصتی گرانقدر برای رساندن ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و لزوم بازگشت قبله اول مسلمین به آغوش جهان اسلام است که با تدبیر امام راحل (ره) ایجاد شد و امروز ثمره آن را در بیداری جهانی علیه جریان منحوس صهیونیسم شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وقایع پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی قطعا امسال نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سطح جهانی روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و شاهد خروش جهانی علیه استبداد صهیون خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شد: امروز صدای خرد شدن استخوان‌های صهیون و اضمحلال و فروپاشی اسراییل بلندتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و بدون شک راهپیمایی روز جهانی قدس امسال این روند سقوط را تسریع خواهد کرد چرا که هیمنه پوشالین‌ اسرائیل فرو ریخته و با عیان شدن چهره واقعی و نفرت انگیز این رژیم منحوس و جلاد برای جهانیان، همه آزادی خواهان عالم از پشت پرده واقعی این غده سرطانی آگاه شده اند.

وی گفت: رژیمی که خود را دارنده قویترین نیروی نظامی خاورمیانه عنوان می‌کرد و مدعی فتح یک هفته‌ای غزه بود، شش ماه است که با مقاومت غرورآفرین مردم مظلوم فلسطین از تسلط بر باریکه‌ای چند صد کیلومتری عاجز مانده‌اند و مثل آنها مثل همان غریقی است که به هر خس و خاشاک روی آب چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این حکایت امروز اسراییل و دلیل همه اقدامات جنایتکارانه آن از جمله حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه است و چون امیدی به نجات خود ندارند با چنین اقدامات و جنایات سبوعانه‌ای به خیال خود می‌خواهند دیگران را نیز با خود غرق کنند غافل از اینکه در آخرین روزهای عمر منحوس خود قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از تمام اقشار مردم ولایی و انقلابی و به ویژه تشک‌های دینی و قرآنی آذربایجان شرقی که در چهار دهه گذشته نه تنها در روز قدس بلکه در هر فرصت و امکانی حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرده اند، دعوت می‌کنیم فردا و همزمان با روز قدس با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید همبستگی همیشگی با مردم فلسطین، انزجار خود را از رژیم جانی و جنایتکار صهیونیستی اعلام کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha