جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
قدس

حوزه/ حجت الاسلام نعمت‌زاده و داود عباسی در بیانیه مشترک از آحاد مردم متدین، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مرند برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام نعمت‌زاده امام جمعه مرند و داود عباسی فرماندلر مرند در بیانیه مشترک از آحاد مردم متدین، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مرند برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعدِ الذِّکرِ أَنَّ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّـلِحُونَ» (انبیاء: ۱۰۵)

روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و نشانگر اندیشه الهی عمیق، حکیمانه و تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی است که با پیشگامی و حضور حماسی ملت شریف ایران و ملت‌های مسلمان جهان، همه ساله، خواب را از چشم دشمنان اسلام و دولت تروریستی اشغالگر قبله اول مسلمین می رباید و ضعف و عجز مستکبران عالم را در برابر وحدت و غیرت جهان اسلام به تصویر می‌کشد.

روز قدس امسال را در حالی برگزار می‌کنیم که عملیات «طوفان‌ الاقصی» هیمنه پوشالی شکست‌ ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرده و اراده شکست ناپذیر فلسطین جایگزین آن شده است.

روز جهانی قدس امسال همچنین مقارن شده با حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران جان برکف ایران اسلامی که به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حضور در این مراسم، به معنای نمایش اقتدار ایران اسلامی و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات بی شمار رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل است.

لذا از آحاد امت اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان مرند دعوت می شود تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بچه کش را نشان دهند و پس از یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، رحمه الله علیه و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند، تا استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول جهان اسلام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha