سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سعید جلیلی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقاومت مردم مظلوم غزه معادلات قدرت نظامی در جهان را بر هم زده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سعید جلیلی، جمعه ۱۷ فروردین ماه در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد گفت: امروز مردم غزه به نماد مقاومت تبدیل شده اند و این مقاومت ریشه در ایمان استوار آنها به «الله» دارد.

وی تصریح کرد: دنیا مات و مبهوت مقاومت جانانه مردم غزه شده و اصول این مقاومت مردمی، برگرفته از مبانی انقلاب اسلامی کشورمان به رهبری امام خمینی(ره) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: دنیای غرب در زمان هشت سال دفاع مقدس، از فروش کمترین تجهیزات از جمله سیم خاردار به ملت ایران دریغ کرد ولی امروز ایران اسلامی در سایه مقاومت ملت قهرمان ایران دارای پیشرفته ترین تسلیحات نظامی است.

وی ابراز کرد: مقاومت مردم غزه امروز دروغ بودن ادعای دیرینه مدعیان حقوق بشر از جمله آمریکا و اسرائیل را برای مردم جهان برملا کرده و این مقاومت مردمی نقاب از چهره استکباری و ظالمانه آنها برداشته است.

جلیلی افزود: مردم غزه علاوه بر برملا کردن چهره دروغین دنیای غرب در زمینه ادعای حقوق بشر، قدرت و هیمنه پوشالی آنها را نیز در جهان فرو ریخته است.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع جنگ غزه تا کنون، رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هفتاد هزار تُن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته ولی به گفته خودشان حتی به یکی از اهداف شان هم نرسیده‌اند و این امر در نتیجه مقاومت مردم غزه و ایمان قوی آنها به نصرت الهی است.

جلیلی ادامه داد: امروز مردم جهان از شجاعت مردم غزه که فرزند شهید خود را در آغوش می‌گیرند و ندای «حسبنا الله و نعم الوکیل» سر می‌دهند متحیر شده‌اند و این امر یک بیداری جهانی را به دنبال داشته و دارد.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد رژیم صهیونیستی برای مبارزه با مقاومت اسلامی و مردم شجاع فلسطین، ترور و کشتن افراد موثر در پیشرفت علمی و تسلیحاتی مقاومت است و در سال های اخیر چهره های علمی و نظامی بسیاری را ترور کرده‌اند ولی با این اقدام آنها، جبهه مقاومت قدرت بیشتری می‌گیرد چراکه همیشه کسانی هستند، راه این شهیدان را ادامه دهند.

جلیلی عنوان کرد: در فرهنگی که مردم شهادت را افتخار خود می‌دانند، شکست و تسلیم معنایی ندارد و جبهه مقاومت با تقدیم شهید روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha