پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
قدس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حمایت از مردم فلسطین اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر شهرستان با اشاره به اینکه مردم آزاده جهان با اخلاص حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد،افزود:قدس نماد آزادی و انسانیت و فریاد آزادی خواهی مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بر اساس مبنای کتاب و سنت از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های فلسطین حمایت کرده است، اظهار داشت: مسئله فلسطین در صدر مسائل اسلام بوده و هست و حمایت از مردم فلسطین اولویت نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران آن را وظیفه انسانی و اخلاقی خود می‌دانند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه امروز مقاومت مردم فلسطین خاری در چشم دشمنان اسلام است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و زبونی استکبار و حامیانش نقش مؤثری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: بررسی تاریخ یک قرن اخیر نشان می‌دهد آمریکا و هم پیمانانش دنبال تحریف آموزه‌های اسلامی و چپاول مخازن زیر زمینی کشورهای اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین دهه تلاش کردند با پیمان‌های ننگین ارزش‌های اسلامی همچون فلسطین را نابود کنند، گفت: روز قدس تیری به قلب توطئه آن‌ها زد و یک قرن خباثت آن‌ها را نابود کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به شهادت جمعی از سرداران و افسران ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، خاطرنشان کرد: این جنایات بی رحمانه خللی در عزم و اراده پولادین مردم جبهه مقاومت نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha