دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد سعیدی

امام جمعه قم در پیامی از همه مردمی که در حال روزه‌داری در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر مطهر شهید راه آزادی قدس شرکت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم، در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر مطهر شهدای راه قدس تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم غیرتمند ایران اسلامی بارها در بزنگاه‌ها با حضور و حمایت خود ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌اند و حضورشان همواره مایه دلگرمی و قوت قلب رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگزاران راستین این نظام اسلامی بوده است.

امروز نیز یکی دیگر از بزنگاه‌های این انقلاب اسلامی بود که آرمان دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم که از آرمان‌های اصلی این انقلاب است بعد از ۴۵ سال بار دیگر مورد تأیید و حمایت این مردم قرار گرفت و نشان داد که انقلاب در مسیر درست جمهوریت و اسلامیت در حرکت است و این آرمان اسلامی و انسانی همواره مورد تأیید مردم مسلمان ایران بوده و هست.

همچنین حضور پرشور مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران نیز پیام روشنی را به دشمنان داخلی و خارجی این نظام اسلامی داد که راهی که این شهدا در آن قدم گذاشته و جان خود را فدا کردند همچنان تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت و دلاورمردان ایرانی انتقام خون به زمین ریخته شده هم‌رزمانشان را خواهند گرفت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه مردمی که در حال روزه‌داری در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر مطهر شهید راه آزادی قدس شرکت کردند، از خداوند متعال می‌خواهم به این ملت بزرگ عزت و سربلندی عنایت کند و آنان را در راه تحقق آرمان‌هایشان یاری رساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم

سید محمد سعیدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha