سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهدای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سر کنسولگری ایران در سوریه

حوزه/ امام جمعه شهرستان هرسین، ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی به سر کنسولگری ایران در سوریه، گفت: اقدام مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی در حمله موشکی ، به سفارت جمهوری اسلامی، نتیجه شکست های بی سابقه این رژیم پوسیده، از محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی، امام جمعه شهرستان هرسین، در پیامی با اشاره به حمله تروریستی صهیونیستها، به سرکنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از مستشاران و دیپلمات های عزیز کشورمان، پرداخته است.

متن پیام بدین شرح است:

وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا ﴿۴﴾

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿۵﴾ ( سوره مبارکه اسرا )

اقدام مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی در حمله موشکی به سفارت جمهوری اسلامی، در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران و دیپلمات های عزیز ما، نتیجه شکست های بی سابقه این رژیم پوسیده از محور مقاومت است.

حمله جنایتکاران صهیونیستی، نقض آشکار حقوق بین الملل و حقوق دیپلماتیک و در حکم حمله به خاک ایران است و بر اساس اصل ۵۱ منشور سازمان ملل متحد؛ حق دفاع مشروع و قانونی برای ایران محفوظ و قطعا این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

فرماندهان نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی ، در سایه بی کفایتی سازمان های بظاهر حقوق بشری و بدون توجه به قوانین بین‌المللی، با این حماقتی که از خود نشان دادند، فصلی جدید از نبرد، با محور مقاومت و در رأس آنها جمهوری اسلامی را آغاز کردند، اما جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده که با تدبیر و مدیریت میدان، تحولات میدانی منطقه را رصد کرده و در دام اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها نخواهد افتاد اما پاسخ سخت به این گستاخی رژیم صهیونیستی قطعی و پشیمان کننده خواهد بود.

رژیم جعلی صهیونیستی بخوبی می داند، بدون هیچ دستاوردی نفس های آخر را می کشد و اینگونه تحرکات صرفا برای حفظ بقای خود است و این اقدامات موجب کندی ضرباهنگ نابودی این رژیم مفلوک نمی شود و در واقع رژیم منحوس صهیونیستی، مصداق بارز این ضرب المثل است که : « الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش »: غریق، به هر شاخه خشکیده ای چنگ می زند تا خود را نجات دهد.

رژیمی که مدعی بود از نظر نظامی از قدرتمندترین ارتش‌ های دنیا برخوردار است، اما با وجود حمایت های مختلف شیطان بزرگ و برخی کشورهای اروپایی و عربی و نیز سکوت مجامع بین‌المللی، بدون هیچ دستاوردی در باتلاق غزه فرو رفته و بدلیل درماندگی و استیصال در این شرایط سخت، دیوانه وار برای برون رفت از بحران های متعدد دست به جنایت می زند.

بدون تردید این اقدامات کوردلانه رژیم جنایتکار صهیونیستی، موجب خدشه‌ در عزم و اراده پولادین رزمندگان محور مقاومت نمی شود، بلکه در کنار انزجار و نفرت بیشتر ملت‌های آزاده جهان از این رژیم نامشروع، به فضل و نصرت الهی بیش از پیش شاهد تقویت جبهه مقاومت و شکست زود هنگام این رژیم جعلی خواهیم بود،کما اینکه دشمنان، قدرت ایران اسلامی و مدیریت او را در منطقه بخوبی می دانند .

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای گرانقدر به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم این شهیدان عزیز، و شما مردم مؤمن و فهیم شهرستان دارالمؤمنین هرسین، برای این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح مطهر ایشان رحمت و علو درجات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

حسن رضایی

امام جمعه شهرستان دارالمؤمنین هرسین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha