سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مدیران و مسئولان باید شعار سال  رهبری را عملیاتی کنند و برای محقق شدن آن باید از توان و ظرفیت مردم به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در مراسم افتتاح محل جدید مرکز آموزش و مشاوره اسلامی حوزه علمیه استان قزوین که با حضور مدیران و اساتید مدارس علمیه استان قزوین برگزارشد، ضمن قبولی طاعات وعبادات وتقدیر از حضور پرشور، هدفمند ومعنادارملت ایران به ویژه استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ایران اسلامی به خصوص مردم مؤمن و انقلابی وولایتمدار استان قزوین با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، و تاسی از منویات مقام معظم رهبری اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: این حضور حماسی و درخور سپاس و تحسین، پیام رساتری برای استکبار جهانی است که ظلم و غصب، تجاوز و آدم‌کشی همواره محکوم به شکست است و مسلماً این حرکت جهانی و عمومی به نتیجه خواهد رسید و جهانیان نظاره‌گر تحقق وعده صادق الهی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهند بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد:مراسم راهپیمایی روز قدس استان قزوین هم متفاوت تر از سالهای گذشته بود، چرا که مردم همیشه ولایتمدار و شهیدپرور استان قزوین میزبان پیکر شهید راه قدس بودند که هفته گذشته توسط رژیم غاصب وصهیونیستی اسراییل در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: انصافا در مراسم تشییع این شهید در زادگاه خود در روستای شنستق سفلی شهرستان تاکستان حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم بی نظیر وماندگار بود واین پیام را داشت که ملت ایران همچنان پشتیبان وقدردان شهدای ارزشمند این نظام بوده وتا آخرین قطره خون خود در برابر این خاک مقدس پاسداری خواهیم نمود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی به راه اندازی مرکز مشاوره حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: در اینجا باید از تلاشهای ارزشمند همه همکاران خود به ویژه آقای امینی تشکر وقدردانی نمایم که در این فضا به حوزه علمیه قزوین کمک کردند تا بتوانیم فعالیتهای تبلیغی، آموزشی، تهذیبی در عرصه های مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال مقام معظم رهبری فرمودند که سال جهش تولید با مشارکت مردم، که امیدواریم حوزه علمیه قزوین هم به تناسب وظرفیت خود بتواند در این عرصه نیز گامهای خوبی وماندگاری بردارد.

وی اظهار کرد: مدیران و مسوولان باید شعار سال رهبری را عملیاتی کنند و برای محقق شدن آن باید از توان و ظرفیت مردم به خوبی استفاده کرد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز خوشبختانه ظرفیت خوبی برای حوزه علمیه قزوین فراهم شده که بتوانیم با راه اندازی این مرکز بیشتر به خانواده های طلاب، وبعضی از خانواده ها خدمات بیشتری در این زمینه ارائه داده تا به نوعی به نیت واقف در این جهت نیز عمل کرده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه واقفین کشور به ویژه مرحوم دکتر محسن شفایی بیان کرد: واقفین انسانهای عادی و معمولی نبودند بلکه، افرادی با دانش واهل علم بودند که نمونه آن همین مرحوم شفایی بود که شما مشاهده می کنید که چه آثار ی از خود در زمان حیات وی باقی گذاشت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: واقفین افرادی بودند که تمامی سرمایه زندگی واموال ودارایی خود را را در راه رضای الهی وقف نمودند وشما امروز در کشور ودر استان قزوین این آثار را مشاهده می کنید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچین به راه اندازی طرح نجوا در استان قزوین از سوی حوزه علمیه قزوین بیان کرد: تمام فعالیتها و برنامه هایی که امروز حوزه علمیه استان قزوین در تمامی عرصه های، پژوهشی، تهذیبی، تبلیغی درحال انجام است باید با همدلی وهم افزایی بتوانیم این برنامه ها را در میدان عمل به خوبی عملیاتی نماییم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در سال گذشته وامسال هم طرح نجوا که از سوی معاون تبلیغ در مسجد امام حسن عسگری(ع) در حال برگزاری است که آن قرائت دعای پرفیض ابوحمزه سومالی است که با حضور اساتید، طلاب در حال برگزاری است که چه خوب است این طرح را بیش از پیش با حضور تمامی فضلا، علما، اساتید وطلاب در شبهای بعدی باشکوهتر برگزار نماییم.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران مرمت محل جدید تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha