شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
فرماندار اردبیل

حوزه/ فرماندار اردبیل گفت: مسئولانی که در حل مشکلات تولید و اقتصاد گام برمی‌دارند، در ادامه مسیر شهدا حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، فرماندار اردبیل در مراسم یادواره شهدای ثمرین گفت: امروز کسی که دغدغه اشتغال، تولید و حل مسائل معیشتی ندارد، رهرو راه شهدا نیست.

سید محمد اعتماد در مراسم یادواره شهدای والامقام ثمرین با محوریت شهدای عملیات رمضان اظهار داشت: ادامه صادقانه راه شهدای والامقام در حل مشکلات تولید و اقتصاد رقم می‌خورد و مسئولانی که در این راه بتوانند گامی بردارند به نوعی در ادامه مسیر شهدا گام برداشته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: خدمت بی منت به مردم و تحقق مطالبات مردم قدم برداشتن در راه شهدای والامقام است.

فرماندار اردبیل با اشاره به نامگذاری چندین سال با محوریت تولید و اقتصاد، گفت: این امر وظیفه مسئولان را خطیر کرده و اقدامات عملی باید در این زمینه صورت گیرد.

اعتماد از برنامه‌ریزی اساسی برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: تکمیل زیرساخت‌های لازم برای رونق تولید و اقتصاد در شهرستان اردبیل اولویت است.

وی گفت: مردم و تولیدکنندگان، جهادگران عرصه تولید و اقتصاد هستند و دولت محلی هم تمام تلاش و حمایت خود را برای پیشبرد اهداف تولید و اقتصاد انجام می‌دهد.

فرماندار اردبیل با اشاره به مسئله اساسی روستاها از جمله آب شرب، آب کشاورزی، طرح هادی، راه و ارتباطات و فضاهای آموزشی و بهداشتی و ورزشی گفت: تکمیل و توسعه این بخش‌ها علاوه بر اعتبارات استانی نیازمند جذب اعتبارات ملی است که نمایندگان منتخب باید در این راستا اقدامات عملی انجام دهند و رونق تولید و اقتصاد در منطقه منوط به تکمیل و توسعه این زیرساخت‌ها است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha