دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وداع با ماه مبارک رمضان

حوزه/ استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه گفت: در روایت است که خداوند در شب عید فطر به همان اندازه یا بیشتر از ماه رمضان بندگانش را می‌آمرزد و نجات می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با سخنرانی خانم تیموری استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه و مناجات خوانی خانم صوفی در این مدرسه علمیه امروز برگزار شد.

خانم تیموری در این مراسم اظهار داشت:در این یک ماه مهمان ضیافت خدا بودیم و در تمام طول سال به دنبال این هستیم که به قرب الهی برسیم، اما در ماه رمضان این فرصت ویژه در اختیار ما قرار گرفته است.

وی گفت: همه آگاه هستیم که خداوند مهمان نوازی را در این ماه در حق ما تمام کرده و ان‌شاءالله که ما هم مهمان خوبی برای خداوند بوده باشیم.

تیموری تصریح کرد: در این ماه دست و پای شیطان در بند و زنجیر بود و اگر خطا و اشتباهی از ما سر بزند، آن از نفس است.

وی اظهار کرد: باید در این ماه، نور کافی را کسب کرده باشیم و این همان نوری است که اولیاء خدا دارند تا مسیرمان را روشن کند.

استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه خاطرنشان کرد: باید از خودمان بپرسیم آیا در این ماه، این نور را کسب کرده‌ایم، اگر نه از فرصتی که در عید فطر به ما داده شده باید استفاده کنیم.

وی گفت: در روایت است که خداوند در شب عید فطر به همان اندازه یا بیشتر از ماه رمضان بندگانش را می‌آمرزد و نجات می‌دهد.

تیموری خاطرنشان کرد: همان طور که می‌دانیم بالاترین عبادت در شب قدر تفکر است، باید با خود بگوییم سال گذشته کجا بودیم، حالا کجا هستیم و سال آینده کجا خواهیم بود، باید فکر کرد و از لحظات آخر این ماه استفاده کنیم و خود را محاسبه کنیم تا به درجات عالی برسیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha