دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افزایش حامیان ایتام و محسنین در ماه رمضان

حوزه/رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی از افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد و گفت: در این مدت ۵۰۴۲ پرس غذای گرم، ۶۰۰ سفره افطاری ساده و ۱۲۷۲ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل،اباذر همتی،رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی در مصاحبه ای از افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در ماه رمضان خبر داد و گفت: با جذب و ثبت نام این حامیان، ۵۸۵ نفر از ایتام و محسنین تحت حمایت‌های مادی و معنوی این تعداد حامی قرار گرفته‌اند.

اباذر همتی با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در ماه رمضان، اظهار کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون ۵۰۴۲ پرس غذای گرم به ارزش ۷ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

وی همچنین از برپایی ۶۰۰ سفره افطاری ساده برای نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: خیران برای برپایی این سفره‌ها ۳۰۰ میلیون ریال مساعدت کرده‌اند.

همتی توزیع بسته‌های معیشتی را رویکرد اصلی کمیته امداد در بین خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و افزود: در مجموع ۱۲۷۲ بسته معیشتی و غذایی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال در بین مددجویان توزیع شده است.

وی با اشاره به روزهای پایانی ماه رمضان، از مشارکت و همراهی خوب خیران در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قدردانی کرد و گفت: در قالب برنامه مفتاح الجنه نیز سرکشی مسئولان و خیران توانمند از مددجویان دارای مشکلات عدیده و بیماران زمین‌گیر انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان گرمی در پایان از آمادگی این نهاد برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم مومن و روزه‌دار خبر داد و گفت: با ساده‌ترین روش‌ها و در کوتاه‌ترین زمان امکان پرداخت زکات فطریه و کفارات به نفع مددجویان کمیته امداد این شهرستان فراهم است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha