دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همدان

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین شعبانی، خواستار حل مشکل بازنشستگان و حقوق‌بگیران در شرایط اقتصادی فعلی کشور شد و گفت: امروز باید وحدت در بین مسئولان برای خدمت به مردم در استان حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در حسینیه امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مسئولان با هم‌افزایی و وحدت، برای خدمت به مردم و حل مشکلات در استان تلاش کنند.

وی با اشاره به بارش نزولات آسمانی در همدان، یادآور شد: امسال باید شکرگزار خداوند باشیم که با بارش باران، مشکلی در تأمین آب نخواهیم داشت، اما در ارتباط با طعم آب اشکالات و گلایه‌هایی وجود دارد که مسئولان پیگیر حل این مشکل هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی نیز برخی از عناصر موثر در تغییر طعم آب را شناسایی کرده‌اند که رفع آن نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در برگزاری نماز جمعه روز قدس و نماز عید فطر برای نمازگزاران همدانی ایجاد شد، ابراز کرد: ساخت مصلی همدان از دهه ۶۰ آغاز شده، اما با وجود صرف هزینه‌های بالا هنوز نیمه‌کاره مانده و لذا با توجه به محدودیت ظرفیتی که برای اقامه نماز در حسینیه امام خمینی(ره) وجود دارد، نیازمند سرعت بخشیدن به فرایند تکمیل مصلی شهر همدان هستیم.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه به فصل جابجایی مستاجران نزدیک می‌شویم، اظهار کرد: لازم است تا متولیان زمینه رفع مشکل برای مستاجران و دغدغه‌های موجود را برطرف کنند.

وی خواستار حل مشکل بازنشستگان و حقوق‌بگیران در شرایط اقتصادی فعلی کشور شد و گفت: امروز باید وحدت در بین مسئولان برای خدمت به مردم در استان حاکم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، همچنین با تبریک عید سعید فطر، تأکید کرد: فلسفه یک ماه روزه‌داری، تمرینی برای تقوا در تمام طول سال است و باید این احساس را در خود تقویت کنیم تا شاهد جامعه‌ای دیندار باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha