چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار مسلمی

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران بر ضرورت حمایت از تولیدات و آثار هنرمندان متعهد و ارزشی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سردار سیاوش مسلمی طی سخنانی در گردهمایی هنرمندان بسیجی این استان که به همراه رونمایی از چند کتاب در باشگاه برق ساری برگزار شد، با بیان این که شهید آوینی الگوی همه هنرمندان و نویسندگان متعهد و دلسوز است، ابراز داشت: واقعیت آن است که ما مسئولان آن طور که باید و شاید نتوانسته ایم هنرمندان متعهد و انقلابی را به جامعه معرفی کرده و از آن ها حمایت شایسته را به عمل آوریم.

وی همچنین با تأکید بر این که باید زمینه عرضه تولیدات فاخر هنرمندان ارزشی را فراهم کنیم، افزود: چنانچه هنر واقعی و ارزشی در جامعه تجلی پیدا نکند هنر بدون ریشه و اصالت ایرانی اسلامی در جامعه بروز و ظهور می کند.

مسلمی در ادامه به جایگاه تئاتر بسیج در جامعه هنری کشور به خصوص استان مازندران اشاره کرد و خواستار تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی هنرمندان شد.

وی همچنین با بیان اینکه اگر هنر در چارچوب و ارزش‌های ایرانی اسلامی عرضه شود، این مساله زمینه ترقی جامعه را فراهم می کند، خطاب به مسئولان فرهنگی استان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت هنرمندان متعهد به منظور تقویت بخش فرهنگی -هنری یادواره های شهدا تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha