دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ل

حوزه / حجت الاسلام قاسمی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که دشمنان انقلاب برای انحلال ارتش کمین کرده بودند و ارتش نیز در حساس‌ترین شرایط حیات خود بود، اما حضرت امام(ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و طی پیامی با قاطعیت هرچه تمام‌تر ضرورت حفظ ارتش را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های این هفته ابوزید آباد در مصلای این شهر، ضمن تسلیت شهادت ۶ تن از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: از خداوند بزرگ برای فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه و شهیدان غزه و فلسطین رحمت و رضوان الهی را مسئلت می‌نمایم.

امام جمعه ابوزید آباد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عیدفطر، افزود: ملت ایران امسال به قدر وسع و توان خود، حداکثر استفاده را از ضیافت پرنعمت الهی برد و جشن‌های اول سال نو را با معنویت ماه رمضان متبرک کرد.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چشم‌ گیرتر شدن جلوه‌های تلاوت قرآن در سراسر کشور را از نقاط برجسته رمضان امسال برشمردند.

امام جمعه ابوزید آباد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حوادث خونبار غزه را باعث تلخ شدن کام ملت‌های مسلمان در ماه رمضان عنوان کردند، اظهار کرد: رژیم شرور صهیونیستی از آنجایی که زورش به مقاومت نمی‌رسد کودک را در آغوش مادر و بیماران را در بیمارستان‌ها می‌کُشد و وقیحانه سی و چند هزار زن و مرد و کودک و جوان را در مقابل چشم جهانیان به شهادت می‌رساند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که دشمنان انقلاب برای انحلال ارتش کمین کرده بودند و ارتش نیز در حساس‌ترین شرایط حیات خود بود، اما حضرت امام(ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و طی پیامی با قاطعیت هرچه تمام‌تر ضرورت حفظ ارتش را اعلام کردند.

امام جمعه ابوزید آباد با اشاره به سالروز تخریب قبورائمه بقیع، خاطرنشان کرد: هشتم شوال یکی از دردناک‌ترین و جبران‌ناپذیرترین حوادث در جهان اسلام به وقوع پیوست و شعله‌های جهل و کینه بر حریم مقدس و پاک قبور ائمه بقیع(ع) افکنده شد، انسان‌هایی بد اندیش و متحجر که فقط با زبان تیغ و شمشیر سخن می‌گفتند و از حقیقت اسلام هیچ بویی نبرده بودند وحشیانه به ستیز با عقلانیت، اخلاق و اصول اسلامی پرداختند و با ویران کردن حرمین شریفین، خباثت و سفاکی خود را آشکار کردند.

حجت الاسلام قاسمی، تصریح کرد: قبور ائمه بقیع در آینده‌ای نه چندان دور ان‌شاءالله باشکوه‌تر از گذشته ساخته خواهد شد و مرهمی بر زخم جانکاه محبان اهل بیت(ع) خواهد بود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha