دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هم اندیشی طلاب مدرسه علمیه خواهران دلوار با بخشدار

حوزه/ کادر مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار جهت ایجاد فضای تعاون و همکاری مستمر بین حوزه و دولت در اجرای برنامه های فرهنگی _ تبلیغی با بخشدار دلوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز کادر و اساتید مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار جهت ایجاد فضای تعاون و همکاری مستمر بین حوزه و دولت در اجرای برنامه های فرهنگی _ تبلیغی و امر به معروف و نهی از منکر در منطقه ساحلی دلوار با حضور در بخشداری دلوار با آقای عالی پور بخشدار دلوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

خانم زکی، مدیر مدرسه علمیه خواهران دلوار در این نشست با تقدیر و تشکر از همکاری بخشداری با طلاب در جهت برپایی ایستگاه های فرهنگی و برگزاری مراسمات مذهبی در ساحل اظهار داشت: برنامه های تبلیغی و اجرایی ماه مبارک رمضان در تعطیلات نوروز در سواحل با استقبال خوب مردم و مهمانان نورزوی همراه شد و برگزاری این گونه برنامه ها ضمن اینکه فضای معنوی و شاد را ایجاد می کند مانعی هم برای هنجارشکنان در سواحل است.

وی با اشاره به اهمیت نقش موثر طلاب مبلغ خواهر در فعالیت های فرهنگی سواحل دلوار، خواستار تداوم همکاری ها و برگزاری چنین برنامه هایی در شهر دلوار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha