چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رژیم صهیونیستی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری درماندگی سران رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه مشهود شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، سرهنگ پاسدار حمید جعفری طی سخنانی در جمع پایوران و سربازان سپاه ساری با بیان این که قدرت موشک های هایپرسونیک کشورمان با صرف زمان ۴۰۰ ثانیه اهداف حیاتی رژیم غاصب صهیونیستی را نابود می کند، اظهار داشت: بر اساس کنوانسیون وین حمله به کنسولگری یا سفارتخانه هر کشوری تجاوز به خاک آن کشور به شمار می رود و لذا حق قانونی ایران در پاسخ به این تجاوز پابرجا است.

وی افزود: تاریخ رژیم صهیونیستی به دو بخش قبل از طوفان الاقصی و بعد از آن تقسیم می شود با سیلی که حماس این گروه همیشه در محاصره و محدود از نظر تجهیزات نظامی به رژیم غاصب وارد آورد بسیار برایش سنگین بوده و با کشتار زن و کودک و افراد بی دفاع درصدد جبران آن سیلی است اما با این کار خوی وحشیگری خود را به نمایش گذاشته است.

جعفری همچنین گفت: پیام رژیم غاصب صهیونیستی به ایران در حمله به کنسولگری ما در سوریه این است که هیچ کجای جهان برای مسئولین ایرانی امن نخواهد بود حتی اگر وزیر امورخارجه ما باشد.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که امروز قدرت رسانه از قدرت موشک و بمب اتم بیشتر است، بیان داشت: جنگ های سخت نظامی امروز در حقیقت پیوست جنگ های عملیات روانی است و صبر استراتژیک ایران در پاسخ به تجاوز به کنسولگری با روح و روان رژیم غاصب صهیونیستی بازی می کند و آنها را به اضمحلال کشانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha