سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1150090
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انسان وقتی عهده دار مسئولیتی می‌شود باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت‌ها را مشخص کند تا هنگامی که می‌خواهد مسئولیت را تحویل دهد اقداماتی که به سرانجام رسانده برای مردم ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امشب در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از کانون‌های مهم اقتصادی کشور و قلب تپنده صادرات نفت به شمار می‌رود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه نگاه مسئولان به جزیره خارگ باید ویژه باشد، گفت: برخی از مطالبات مردم جزیره خارگ همچنان بر روی زمین مانده که مدیران باید برای رفع آن اهتمام جدی بورزند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و جذاب حق شهروندان است، خاطرنشان کرد: بهبود سیمای جزیره خارگ با جدیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است، یادآور شد: انسان وقتی عهده دار مسئولیتی می‌شود باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت‌ها را مشخص کند تا هنگامی که می‌خواهد مسئولیت را تحویل دهد اقداماتی که به سرانجام رسانده برای مردم ملموس باشد.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از آب شرب سالم حق اهالی خارگ است، اظهار کرد: تاکنون اراده‌ جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نشده و امید می رود وزارت نفت و نیرو برای رفع این مشکل، پای کار بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha