دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1150262
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ پیام حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، چنین بود که ایران گرچه دارای «صبر استراتژیک» می باشد، اما در دفاع از آب و خاک خود از هیچ فعالیتی فروگذار نخواهد کرد و هر حرکت مزورانه ای را قاطعانه پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، بمناسبت پاسخ شجاعانه و کوبنده سپاه پاسداران، به رژیم تروریستی صهیونیستی، در یادداشتی با عنوان «وعده صادق» آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«... أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ.»

اسلام بعنوان آخرین دین الهی، تمام ساحتها و ساختارهای اجتماعی خود را، مبتنی بر عقلانیت و حکمت قرار داده است، تا به وسیله آن تمام جوانب زندگی و حیات بشری را تضمین کند، یکی از ساحت های رفتار اسلامی، تعیین «تعزیز و حدود»، برای جلوگیری از تعدی انسانهای بی خرد به ساختارهای اجتماعی انسانی می باشد.

رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، به عنوان خبیث ترین حکومت در عالم که تمام قواعد و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته بود، باید به عنوان مجرم و گنهکار تنبیه می شد که در بیانات گهربار اخیر، «رهبر حکیم و فرزانه» تأکید شد.

شب گذشته و بر مبنای اندیشه اسلامی که مجرم را باید تعزیر و حد زد، برادران غیور سپاه پاسداران ، بخشی از تنبیه مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به این رژیم جنایتکار ، نشان دادند که چند نکته در این خصوص به عرض می رسانم:

  1. اقتدار جمهوری اسلامی بعد از گذشت چندین دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، به مرز بسیار بازدارندگی رسیده است، بطوری که قادر است مجرم را تنبیه کند، حتی اگر مرز مشترک با ایران اسلامی نداشته باشد و دو هزار کیلومتر از ما فاصله داشته باشد.
  2. رژیم غاصب اسرائیل با داشتن امپراتوری رسانه ای، از خود یک کشور توانمند و قدرتمند در اذهان عمومی و جهان ساخته بود که هیچ کشوری قدرت حمله به آن را ندارد و با حمله دیشب، هم هیمنه دروغین نظامی اسرائیل و ایادی آن شکست و هم امپراتوری رسانه ای آن با فضاحت ، دروغهایی که تا الآن به خورد جامعه بشری داده بود، رسوا شد پیام حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، چنین بود که ایران گرچه دارای « صبر استراتژیک» می باشد، اما در دفاع از آب و خاک خود از هیچ فعالیتی فرو گذار نخواهد کرد و هر حرکت مزورانه ای را قاطعانه پاسخ خواهد داد.
  3. حمله پهبادی و موشکی شب گذشته ، جمهوری اسلامی ایران ، باعث دلگرمی محور مقاومت، مخصوصا مردم مظلوم و تحت ستم غزه بود، تا با پشتوانه جمهوری اسلامی به قدرت دفاع از خود بپردازند.
  4. پیامی غیر مستقیم به سران مرتجع کشورهای عربی بود که بدانند اسرائیل جنایتکار، «سست تر از لانه عنکبوت» است و دولت اسلامی کشورهای منطقه، نباید به عادی سازی روابط با صهیونیستها بپردازند.
  5. «انتقام شهدای مظلوم کنسولگری ایران در سوریه» بود که در یک مکان دیپلماتیک به دست ایادی دد منش صهیونیستی به شهادت رسیده بود.
  6. بغض فرو خفته ملت آزاده دنیا بود که حدود ۱۹۰ روز است ، شاهد ویرانگری ها و کودک کشی های رژیم صهیونیستی بوده و در کنار مردم مظلوم غزه و فلسطین ایستاده اند.

در آخر هم یک دست مریزاد به بچه های غیور سپاه پاسداران ، می گوییم که با این عملیات پیچیده و ترکیبی ، «روح حماسه» را در ملت ایران زنده کردند و عزت و آبرو را دوباره به ایران اسلامی دادند، بروح شهید تهرانی مقدم(پدر موشکی ایران) درود می فرستیم که نتیجه زحمات وی، الآن ثمر داده و بعد از عملیات شجاعانه « طوفان الاقصی» ، شاهد عملیات تاریخی« وعده صادق» و اضمحلال رژیم صهیونیستی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha