سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
موسسه علمی پژوهشی مکتب نرجس

حوزه / موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در بیانیه‌ای ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه به ددمنشی رژیم صهیونیستی، از این اقدام شجاعانه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در بیانیه‌ای ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه به ددمنشی رژیم صهیونیستی، از این اقدام شجاعانه تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

در پی جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با بیش از ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قراردادند.

مسلما این حمله استراتژیک و هدفمند به خاک اسرائیل، تفکر شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی را برهم زد و ثابت نمود ایران هر زمان اراده کند می‌تواند تل‌آویو را با خاک یکسان کند و در مقابل متجاوزان به خاک سرزمینش ساکت نمی‌نشیند و چنان پاسخ کوبنده و دندان شکنی می‌دهد که احدی فکر تجاوز در مخیله‌ خود راه ندهد.

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) ضمن تشکر از مقام معظم رهبری و غیور مردان سپاه، ورود ایران را در دور جدید از تحولات جامعه بین الملل به فال نیک می‌گیرد و این پیروزی بزرگ را به امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت، شهدا، امام شهدا، خانواده شهدا و ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کند.

ان‌شاءالله نابودی نهایی اسرائیل و اقامه‌ نماز در مسجد الاقصی با ظهور مولا.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha