سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به تمامی رزمندگانی که عملیات وعده صادق را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند درود می فرستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، اظهار داشت: حتی آنهایی که قشر مذهبی نیستند اما به ایران علاقه مند هستند، از این قضیه خوشحال‌اند، این یک مساله ملی است و همه از این موضوع احساس غرور کردند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح در سایه تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، به جایی رسیده‌اند که اینگونه با دشمنان اسلام و بشریت و نسل کشی مبارزه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ابراز کرد: کمتر از چند روز از بیانات رهبر معظم انقلاب و اقدام تنبیهی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه نمی‌گذرد که رزمندگان اسلام پاسخ مناسب را دادند.

وی یادآور شد: به عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم و خوشحالم و احساس غرور می‌کنم و به تمامی رزمندگانی که این عملیات را فداکارانه انجام دادند و مقابل دشمن ایستادند، درود می‌فرستم.

وی اظهار کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات، ضمن پاسخ مناسب به رژیم صهیونیستی به آمریکایی‌ها نیز پیام دادند که اگر در این مساله ورود کنند تکلیفشان مشخص است و آمریکایی‌ها نیز دیشب اعلام کردند که نمی‌خواهند وارد درگیری با ایران شوند و از رژیم اسرائیل نیز خواستند تا ورود نکرده و پاسخ ندهد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha