سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ جمعی از روسای تشکل‌های دینی و هیات های مذهبی، روحانیون و طلاب آذربایجان شرقی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه عاشورا در تبریز، از عملیات "وعده صادق " و دلاوری سپاهیان اسلام قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، مسئولان و دست اندرکاران تشکل‌های دینی و مذهبی و هیات‌های حسینی تبریز با سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا دیدار و بر حمایت خود از انجام عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

حجت الاسلام محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این دیدار اظهار داشت: عملیات «وعده صادق» سپاه علیه اهداف صهیونیستی نشان داد که اکنون گزینه‌های مورد نظر جمهوری اسلامی ایران روی میز است.

حجت الاسلام حسینی، این عملیات را موفق و غرورآفرین خواند و گفت: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی‌های اخیر اسرائیلی‌ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود و به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت، بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیست‌ها نیز جرأت کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی با اشاره به رضایت مردم ولایی و انقلابی کشور و به ویژه مردم آذربایجان شرقی از انجام این عملیات، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز همچون کسی است که برای نجات خود از غرق شدن دست به هر اقدامی می‌زند.

حجت الاسلام حسینی، ادامه داد: اقدام دیشب سپاه نشان داد که اکنون دیگر گزینه‌های ایران روی میز است و اگر صهیونیست‌ها و حامیان آنها کوچکترین اشتباهی در قبال این موضوع مرتکب شوند، به طور حتم با جواب کوبنده‌تری روبرو خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha