سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طاهری

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز به تاریخ مدرسه علمیه محمودیه اشاره کرد و گفت: مدرسه محمودیه حدود ۶۰۰ سال قدمت دارد، طلاب نخبه الحمدلله در این مدرسه موفق هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری صبح امروز در حاشیه بازدید حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی از مدرسه علمیه محمودیه، پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفت و اظهار داشت: فارس و شیراز بیشترین امامزاده از امامزادگان را در خود جای داده است.

وی در ادامه به تاریخ مدرسه علمیه محمودیه اشاره کرد و افزود: مدرسه محمودیه حدود ۶۰۰ سال قدمت دارد، طلاب نخبه الحمدلله در این مدرسه موفق هستند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: با وجود مدیریت مدرسه محمودیه، حجت الاسلام حسن زاده فعالیت‌های تبلیغی فرهنگی خوبی انجام می‌شود.

وی مشکلات معیشتی طلاب را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از معضلات طلاب موضوع مسکن است، متاسفانه امکانات نیز محدود است اما انتظاری که از جایگاه مرجعیت وجود دارد این است که نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

تولیت حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) بیان کرد: طلاب از وجود یک فضای تفریحی مختص خانواده خود محروم هستند، مکانی در یکی از شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده که ان‌شاءالله از اوقاف اجاره خواهد شد و لذا از این رو تقاضا است عنایتی در این رابطه صورت گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha