دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حمله موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش

حوزه/در پی حملات کوبنده و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی، در بیانیه ای بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران، ضمن ابراز شادمانی و تبریک ، مراتب خرسندی و مسرت خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران،در بیانیه ای عملیاتی موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی برعلیه رژیم صهیونیستی تقدیرکرد و این اقدام را نویدبخش طلوعی نو برای جهان اسلام بیان کرده است.

متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَی (انفال/۱۳)

در پی حملات کوبنده و غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی، بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران، ضمن ابراز شادمانی و تبریک این پیروزی بزرگ به ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان، مراتب خرسندی و مسرت خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه اعلام می‌دارد.

این حملات نه تنها آرزوی دیرینه ی هر مسلمان مبارز و انقلابی را به تحقق رساند، بلکه گامی بلند در جهت عزت و سربلندی امت اسلام و آزادیخواهان جهان به شمار می‌رود.

با این اقدام قاطعانه، امید به رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران و حاکمیت مطلق فلسطینیان بر سرزمین مادری خود، بیش از هر زمان دیگری زنده و روشن شده است.

علاوه بر این، این پیروزی بزرگ، نویدبخش ایجاد امنیت و مصونیت برای تمامی کشورهای اسلامی، به ویژه حامیان مقاومت اسلامی علیه اسرائیل و تمامی مستکبران جهان خواهد بود.

بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همبستگی کامل خود با جمهوری اسلامی ایران و ملت شجاع فلسطین، از خداوند متعال، پیروزی نهایی حق بر باطل و آزادی کامل قدس شریف را خواهان است.

بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha