سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وعده صادق

حوزه/ شخصیت ها و نهادها و مراکز حوزوی استان ایلام ضمن تجلیل از حماسه "وعده صادق" و در هم شکستن مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اعلام داشتند: غیورمردان سپاه پاسداران وعده‌ نصرت حق را با اراده پولادین خویش و به لطف الهی تحقق بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام،شخصیت ها و نهادها و مراکز حوزوی استان ایلام ضمن تجلیل از حماسه "وعده صادق" و در هم شکستن مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اعلام داشتند: غیورمردان سپاه پاسداران وعده‌ نصرت حق را با اراده پولادین خویش و به لطف الهی تحقق بخشیدند.

مشروح بیانیه حجت الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه و منتخب مجلس خبرگان رهبری، جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ (سجده/۲۲)
«ستمکارتر از کسی که به وسیله‌ آیات پروردگارش تذکر داده شود، سپس از آنها روی برگرداند، کیست؟ بی‌تردید ما از مجرمان انتقام می‌گیریم»

جمهوری اسلامی ایران همواره در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نشان داده است که آغاز کننده‌ هیچ جنگی نبوده و در عین حال هیچ تهدید و تجاوزی از سوی دشمنان این مرز و بوم را بی‌پاسخ نگذاشته است.
شکر خدای را عزّوجلّ که توفیق حضور در زمانی را به ما داد که مردان و زنانش برای نابودی ظلم و استکبار و کودک‌کشی و نسل‌کشی مسلمانان شبانه‌روز مجاهدت و دعا و استغاثه می‌کنند.
شب گذشته شاهد بودیم که رزمندگان سپاه همیشه پیروز و سرافراز و نیروهای مسلح غیور، در راستای اجرای دستور و فرمان فرمانده معظم کل قوا ، با اجرای عملیات غرور آفرین «#وعده_صادق» و با موشک باران سرزمین‌های اشغالی، سرانجام کابوس وحشتناک صهیونیست‌ها را تعبیر کرده و لرزه بر جان اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم منحوس انداختند، بی‌تردید رژیم غاصب صهیونیستی در صورت تکرار اشتباهات قبل، سیلی محکم‌تری از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد.
بدینوسیله پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که آرزوی دیرینه امام راحل (رحمت الله علیه) شهدا و صلحا مخصوصا شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی و شهدای راه قدس بوده و وعده‌ نصرت حق را با اراده‌ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است، به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه‌ انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، دلاورمردان غیور سپاه، به‌خصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزاده‌ ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش گفته و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم. و اعلام آمادگی می کنیم با لبیک‌گویی به مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا، تا آخرین قطره‌ خون و تا پای جان از این مرز و بوم در مقابل دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و تمامی حامیان این رژیم سفاک دفاع نماییم.

منتخب مجلس خبرگان رهبری استان ایلام
جامعه روحانیت استان ایلام
حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان ایلام
۲۶ فروردین ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha