سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش

حوزه/ مراسم رونمایی از «کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» با حضور وزیر آموزش و پرورش در حوزه علمیه مروی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ، با حضور دکتر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حوزه علمیه مروی برگزار می‌گردد.

در این کتاب اندیشه رهبر انقلاب در خصوص آموزش و پرورش به صورت منظومه ای محور بندی، دسته بندی شده و جامع، مورد نظر قرار گرفته است و اگر کسی بخواهد اندیشه ایشان را در خصوص جایگاه آموزش و پرورش، بایدها و نبایدهای آموزشی و پرورش، الزامات تحول بنیادین، الزامات محتوای کتب درسی، نظام الگویی، منزلت معلم، کارکرد معلم، الزامات معیشت معلم و... را به صورت یک کل منسجم و ساختار مند مورد نظر و مداقه قرار دهد مطالعه کتاب پیش رو به وی توصیه می شود.

کتاب که به قلم احمد نادری بوده و توسط انشارات حوزه علمیه مروی به چاپ رسیده است به هشت فصل با عناوین ، جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش ، الزامات آموزش و پرورش؛بایدها ، مشکلات نظام آموزشی فعلی، گفتمان رهبری؛ نظام الگویی، هویت معلم؛ معلم کیست؟، سند انحرافی ۲۰۳۰، ضرورت وجود معاونت پرورشی، الزامات محتوای کتب درسی؛ تقسیم شده و شامل تمام بیانات رهبر معظم انقلاب تا سال ۱۴۰۲ می باشد.

گفتنی است: این مراسم ساعت ۱۳ در سالن اجتماعات حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصرخسرو، کوچه مروی، حوزه علمیه مروی ۲، با حضور اساتید، طلاب و مقامات ملی و کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha