دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جهادگران علوم پزشکی قم

حوزه/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ارائه خدمت به بیش از ۵هزار نفر به مردم شهرستان اندیکا از توابع استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر محبی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در اندیکا خوزستان گفت: اردوی جهادی پزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی از ۲۱ تا۲۶ فروردین در شهرستان اندیکا و روستاهای تابعه برگزار گردید.

وی افزود: قرارگاه جهادی شهدای اندیکا با حمایت و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام)، دانشگاه علوم پزشکی قم، بسیج جامعه پزشکی قم، بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی قم، متشکل از گروه های جهادی شهید شیخ شعاعی، سفیران سلامت، شهید لطفی نیاسر و شهید دیالمه در مدت شش روز در شهرستان اندیکا و روستاهای اطراف فعالیت نمود.

محبی ادامه داد: در بخش پزشکی ۵۰نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص با تخصص های: فوق تخصص ریه، فوق تخصص غدد، متخصص چشم، متخصص گوش، حلق و بینی، متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، متخصص قلب، متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، متخصص ارتوپدی، متخصص روان پزشک ،پزشکان عمومی ، دکتر داروساز و گروه دارویی و داروخانه، گروه جراحی، پرستار، مامایی، و تزریقات به حدود ۳۴۵۰ نفر از مردم شریف منطقه خدمت ارائه کردند و حدود ۲۲۰ قلم دارو به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان به صورت رایگان توزیع گردید.

وی با اشاره به انجام خدمات گسترده در بخش دندان پزشکی، گفت: در بخش دندانپزشکی نیز با حضور متخصصین و دندان پزشکان در بخش های تصویربرداری، جراحی، عصب کشی و ترمیم بیش از ۱۶۰۰ خدمت ارائه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به حضور گروه پزشکی در روستاهای اطراف و چادرهای عشایر اشاره کرد و گفت: تیم پزشکی با حضور در روستاها و چادر عشایر به ویزیت، درمان و ارایه دارو به آنها پرداخت.

محبی در پایان ضمن درخواست حمایت از مسولین و خیرین در برگزاری این اردوها، بر لزوم ادامه دار بودن اردوهای جهادی در مناطق محروم تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha