دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب

حوزه/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشودگی پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید حمزه لقمانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از ظهر امروز ضمن حمایت و تبریک پیروزی غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

بر اساس این خبر، همچنین اسفندماه سال گذشته نیز ۱۲ نفر از محکومان اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با عنایت رهبر معظم انقلاب به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی عفو شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha