سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وعده صادق

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه امروز با تنبیه رژیم صهیونیستی، در اوج بودن خود را به جهان ثابت کردیم، گفت: این اقدام یک مسئله کشوری و داخلی نبود؛ بلکه یک پیام جهانی بود و به بسیاری از قدرت‌هایی که جرئت سخن گفتن نداشتند این جرئت را داد.

طاهره حیدری مجد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه عنوان کرد: سپاه پاسداران همیشه و در همه شرایط بهترین و ناب ترین عملکرد را در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی داشته است و بازوی اصلی انقلاب اسلامی و در کنار ولایت فقیه بوده است.

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم که در کشورمان ولایت فقیه با تمام قوا بر روی کار است به خاطر سپاه پاسداران است که جهادگرانه پای نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستاده است.

استاد حوزه علمیه خواهران تأکید کرد: همه نیروهای نظامی و نخبگان کشوری همواره همراه و پای کار بودند؛ اما سپاه پاسداران نه تنها ذره‌ای از اهداف بلند انقلاب اسلامی فاصله نگرفت؛ بلکه در همه اهداف رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی قدم برداشت.

وی افزود: آنچه تا به امروز سپاه پاسداران انجام داده است همچنین اقدام تلافی جویانه‌ای که برای تنبیه رژیم صهیونیستی انجام داد بهترین عملکردی بود که می‌شد فرض کرد.

حیدری مجد بیان کرد: این امر یک شادی ۱۴۰۰ ساله برای جبهه حق بود؛ زیرا از ظهور اسلام و اولین روزهای پیروزی‌های پیامبر اسلام (ص)، جنگ‌هایی که علیه اسلام و رسالت پیامبر (ص) شد فقط از طریق یهود بوده است و یهود دشمن دیرینه مکتب دینی ماست و مهم‌ترین جنگ‌های رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) از سوی یهود بوده است.

وی افزود: در شبی که این حمله صورت گرفت مردم فلسطین که برادران ما هستند اما شاید در مذهب با ما تفاوت داشته باشند شادی‌کنان خیبر خیبر می‌گفتند؛ یعنی اگر آن روز حضرت علی (ع) در خیبر را کند و یهود را شکست داد امروز نیز علی زمان به واسطه بازوی قوی‌اش یعنی سپاه پاسداران یهود را شکست داد. اگر آن روز حضرت علی (ع) بازوی پیامبر (ص) بود امروز نیز سپاه پاسداران بازوی رهبر معظم انقلاب است.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا و حوزه‌های علمیه خواهران قم با تأکید بر اینکه این اقدام سپاه پاسداران یک اثر جهانی داشت، گفت: جهان یک قدرت کاذب برای خود ساخته بود؛ یعنی دشمنان ما با خیانت، تجاوز، دزدی، استکبار، استعمار تمام انسان‌های مستضعف خود را ثروتمند معرفی کردند در حالی که مانند درختی که از درون موریانه آن را خورده است پوچ بودند؛ اما با تبلیغات جهانی تصویر متفاوتی را برای خود ساخته بودند.

وی اظهار کرد: عملکرد سپاه پاسداران به جهان ثابت کرد که این‌ها هیچ حقیقت و پایه‌ای ندارند چیزی جز باطل نیستند و به تعبیر قران باطل مانند کف روی آب است که وقتی به آن دست می‌زنید هیچ مقاومتی ندارد و از بین می‌رود.

حیدری مجد با بیان اینکه صهیونیست جنایت‌کار و انسان کش بوده و هست؛ اما امروز سپاه پاسداران با این عملش به تمام مستضعفین جهان جرئت و به همه انسان‌های باوجدان پیام داد، اضافه کرد: این اقدام یک مسئله کشوری و داخلی نبود؛ بلکه یک پیام جهانی بود و به بسیاری از قدرت‌هایی که جرئت سخن گفتن نداشتند این جرئت را داد.

وی بیان کرد: امروز برخی تحلیل‌هایی دارند و نسبت به آینده نگران هستند که چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ اما باید بدانیم هر آنچه بعد از این اتفاق بیفتد بهترین است؛ زیرا دشمنی را که به ظاهر خودش را بزرگ نشان می‌داد تحقیر شد.

استاد حوزه علمیه خواهران اضافه کرد: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران دو بازوی کرد رهبر معظم انقلاب هستند و با این کاری که انجام دادند آمریکا را سر جای خودش نشاندند و آن‌ها دیگر جرئت اقدام علیه ایران را ندارند. با این کار به آن‌ها پیام دادیم اگر اقدامی کنند ده برابر بیشتر پاسخ می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امروز با این اقدام، در اوج بودن خود را به جهان ثابت کردیم، گفت: امروز اسلام، مکتب تشیع، مهدویت و اقتدار عالی ترین فرهنگ تمدن جهانی است و این حمله آن را به اثبات رساند و جهان کفر، و شرک و فساد توجه به اسلام پیدا کردند.

مسئول بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا و حوزه‌های علمیه خواهران قم عنوان کرد: بسیاری مردم جهان توجه به اسلام و تشیع پیدا کردند؛ زیرا می‌بینند کشورهای مسلمان زیادی مانند اردن، عربستان و... وجود دارد؛ اما برایشان سؤال ایجاد می‌شود که اسلام ایران چه تفاوتی دارد.

وی ادامه داد: امروز شیعه، امام حسین (ع) و امام‌زمان (عج) در دنیا مطرح می‌شود به همین خاطر نمی‌توان ابعاد این مسئله را به صورت خلاصه مطرح کرد و باید آن را در جهان دید. اگر جهان بینی مان جامعیت داشته باشد و همه ابعاد اسلام را ببینیم همه ابعاد این مسئله را خواهیم دید.

حیدری مجد با بیان اینکه این حمله حتی این غافلان داخلی را هم بیدار کرد، افزود: این حمله سبب شد کسانی که غافل بودند یا انتقاد می‌کردند نیز به خودشان بیایند و بیان کنند ما نمی‌دانستیم ایران این شجاعت را دارد.

وی با اشاره به اینکه ده‌ها مقاله در زمینه تأثیر این اقدام در جهان می‌توان نوشت، اضافه کرد: در این حمله به آیات قرآن عمل شد و رضای خداوند و امام زمان در این کار بود و در این امر هیچ تردیدی نداریم و هر آنچه بعد از این اتفاق بیفتد همان چیزی است که ما را به ظهور نزدیک می‌کند.

مسؤل بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا و حوزه‌های علمیه خواهران قم با تأکید بر اینکه امروز پیروز میدان اسلام، رهبری معظم انقلاب و حق یعنی جمهوری اسلامی است، یادآور شد: کعبه در مکه است؛ اما امروز حرم امن خدا، ایران هست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha