سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ایلام

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: مقابله با هنجارشکنی در جامعه به حفظ آرامش روانی مردم می انجامد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی طی سخنانی در دیدار مسئولان قضایی استان ضمن تجلیل از اقتدار نظامی کشورمان در مقابله با دشمن صهیونیستی گفت: در جریان عملیات وعده صادق به دشمن نشان دادیم که در صورت لزوم و در مقام پاسخ به تجاوزگری ها تا چه حد آمادگی بالایی داریم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تحقق عدالت در فعالیت های دستگاه قضایی گفت: تحقق عدالت جزء ارکان زندگی اجتماعی است و همه ما ناگزیریم برای تحقق آن تلاش کنیم و رسیدگی به موقع دستگاه قضایی به جرائم خود به خود منجر به کاهش جرم در سطح جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید بر اجرایی شدن شعار سال در استان بیان داشت: توجه به جهش تولید با مشارکت مردم و رفع موانع آن مستلزم توجه و نظارت ویژه دستگاه قضایی بر موانع ایجاد شده و برخورد قاطع با عوامل غیرقانونی است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت مقابله با هنجارشکنی در جامعه بر اهمیت حفظ آرامش روانی مردم تاکید کرد و گفت: نقش دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت بی بدیل است و همه باید بدانیم که برخورد با هنجارشکنی ها به حفظ آرامش روانی جامعه می انجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha