پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
استاندار همدان

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: در دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شب گذشته در همایش گرامیداشت روز ملی دندانپزشک، اظهار داشت: طبق روایات، دروازه سلامت جسم، دهان و کلید آن دندان است و به بیان دیگر سلامت جسم در گرو داشتن دندان سالم است.

وی با اشاره به اینکه از روزهای آغازین پیروزی انقلاب‌اسلامی اقدامات جهادی در قالب‌های مختلف شکل گرفت و تبلور آن در دوران هشت سال دفاع‌مقدس نمایان شد، گفت: پس از دوران دفاع‌مقدس نیز اردوهای جهادی در راستای عمران و آبادی ایران‌اسلامی ادامه پیدا کرد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا خدمت‌رسانی جهادی به حوزه سلامت سرایت کرد و نقش‌آفرینی جهادی کادر درمان را شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت گروه‌های جهادی حوزه سلامت باید آغازی بر گسترش خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار باشد، ابراز کرد: گروه‌های جهادی منشأ اثر خیر در زمینه‌های عمرانی، احداث مسکن محرومان و کمک رسانی در بحران‌های طبیعی بوده‌اند و امروز نیز شاهد خدمت رسانی در عرصه درمانی هستیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: ریشه فعالیت جهادی از ابتدای انقلاب اسلامی با تأسیس سازمان جهاد سازندگی بود، که نقش جهادگران در خدمت‌رسانی به مردم پس از انقلاب تا به امروز نیز ادامه‌ پیدا کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha