پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ف

حوزه/ امام جمعه نیاسر به تحقق سخنان رهبر ی که فرمود اسرائیل باید تنبیه شود اشاره کرد و افزود :همگان دیدیم که دلاور مردان کشورمان بر اساس دستور فرمانده کل قوا چگونه اسرائیل کودک کش را تنبیه کردند که باعث ذلت و خواری این رژیم جعلی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام محمد علی منتظری موحد قمی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیاسر در مصلای این شهر ضمن تسلیت ایام تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام اظهار داشت : این ایام یاد آور تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام در نزدیک به یک قرن پیش است.

امام جمعه نیاسر با بیان اینکه اگر می بینیم در ۹۹ سال قبل این جنایت رخ می‌دهد و در کشور عزیزمان از یک طرف انگلیسی ها از یک طرف روس ها از طرفی دیگر و همه منابع و منافع این ملت را به یغما می برند بخاطر آن بود که این کشور علمداری مانند ولی فقیه و امام خمینی(ره) را نداشت.

حجت الاسلام منتظری موحد قمی با بیان اینکه امام راحل روحیه مقاومت و مبارزه با ظلم را به ملت های آزاده جهان آموخت یاد آورشد: امروز هم شاهدیم جنایتکارانی که به منافع این کشور تعرضی داشته باشند با پاسخی کوبنده رو به رو می شوند چرا که ما امروز علمداری چون امام خامنه‌ای داریم .

امام جمعه نیاسر به تحقق سخنان رهبری که فرمود اسرائیل باید تنبیه شود اشاره کرد و افزود: همگان دیدیم که دلاور مردان کشورمان بر اساس دستور فرمانده کل قوا چگونه اسرائیل کودک کش را تنبیه کردند که باعث ذلت و خواری این رژیم جعلی شد.

حجت الاسلام منتظری موحدقمی با بیان اینکه تنبیه رژیم صهیونیستی توسط دلاور مردان کشورمان چشمان عالم را به شجاعت و اقتدار ایران خیره کرد تصریح کرد :اگر چه آنها می خواهند درصد خسارت و تلفات وارده فاش نشود اما ما که می دانیم چه کردیم ما هیمنه پوشالی اسرائیل را برای باری دگر شکستیم و این باید درس عبرتی باشد برای همه یاوه گویان که چنانچه دست از پا خطا کنند با پاسخی سخت تر روبرو خواهند شد .

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha