شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از سامانه بانک فیلم نامه نویسی حوزه علمیه

قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم با بیان اینکه رسانه انقلابی نقطه مقابل فعالیت دشمن علیه ایمان مردم است، ابراز کرد: با این نگاه فعالیت‌های ابتکاری و خلاقانه در عرصه رسانه بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در آئین رونمایی از "بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌های علمیه" و افتتاحیه نخستین جشنواره رسانه‌ای "پادکست حوزه" که در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: در عرصه رسانه نیازمند ابتکار و خلاقیت هستیم.

ببینید:

تصاویر آیین رونمایی از "بانک فیلم‌نامه‌نویسی حوزه‌" و افتتاحیه جشنواره رسانه‌ای "پادکست حوزه"

وی با اشاره به اینکه دو عنصر شجاعت و اخلاص انقلاب اسلامی را به این مرحله رسانده است، مطرح کرد: امروز نیز برای ابتکار و خلاقیت نیازمند شجاعت و اخلاص هستیم.

قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم با بیان اینکه اگر جامعه ایمانی واقعا جامعه ایمانی باشد، امکان ندارد کافر بر آن‌ها سلطه پیدا کند، افزود: در دفاع مقدس 8 ساله کاملا شاهد این موضوع بودیم، به همین دلیل دشمن امروز ایمان مردم را هدف قرار داده است و بخصوص توجه دشمن به بانوان است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه مادر مومن می‌تواند فرزند مومن تربیت کند، تصریح کرد: مربی اصلی مادر است و اگر پدر مومن باشد و مادر مومن نباشد، فرزند مومنی تربیت نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه ایمانی همواره بصیر بوده و بر توانمندی‌های خود تکیه می‌کند، یادآور شد: جبهه رسانه باتوجه حساسیت‌هایی که دارد نیازمند ایمان قوی‌تری است.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه رسانه انقلابی نقطه مقابل فعالیت دشمن علیه ایمان مردم است، ابراز کرد: با این نگاه فعالیت‌های ابتکاری و خلاقانه در عرصه رسانه بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه هنرنمایی قرآن کریم درحد اعجاز است، بیان کرد: خداوند سبحان با هنر محتواهای بلند را در جان انسان‌ها منقش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه در ایجاد محتواها نیز باید از ظرفیت هنر استفاده کرد، اظهار کرد: محتواهایی که تولید می‌شود باید بسیار قوی و فاقد لرزش‌ها باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha