شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
معجزه مادری

حوزه/ به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آئین رونمایی از نخستین حلقه‌ی مستند روایی «معجزه مادری» در سالن اجتماعات اداره کل صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین رونمایی از نخستین حلقه‌ی مستند روایی «معجزه مادری» عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی، مهدی حیدری مدیرکل صدا و سیما برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

گفتنی است: در خاتمه‌ی این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha