یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز کار و کارگر، روز معلم و روز کارگر را به این دو قشر فرهیخته و زحمتکش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز کار و کارگر، روز معلم و روز کارگر را به این دو قشر فرهیخته و زحمتکش تبریک گفت.

متن پیام بدین شر ح است

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم، یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاک باخته‌ای مانند استاد شهید مطهری(ره) است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند.

اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت معلمان هستند، انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند، نقش اثرگذار معلمان و آموزگاران در تحولات تاریخی و فرهنگی، بر هیچ کس پوشیده نیست.

۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش‌های کسانی است که چرخش چرخ‌های اقتصاد و حرکت رو به رشد کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت، در گرو دست‌های پرتوان و اندیشه‌های ناب آنان است.

کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.

کارگر، واژه‌ای مقدس برای انسان‌هایی از جنس زحمت، عرق جبین، قدرت بازو و توان تفکر و اندیشه است که با تلاش‌های خالصانه و صادقانه، چرخه کار، تولید و صنعت را به حرکت وا می‌دارند و رزق طیب و حلال بر سفره پرمهر خانواده خویش هدیه می‌کنند.

اینجانب، به نمایندگی از اساتید، طلاب و کادر حوزه‌ علمیه استان قزوین سالروز شهادت استاد مبارز خط مقدم جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، شهید مرتضی مطهری و روز معلم و روز جهانی کار و کارگر را به مردم شریف استان قزوین و این دو قشر عظیم و زحمت کش و گرامی، تبریک عرض می‌کنم و از درگاه ایزدمنان برای آنها توفیق روز افزون در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای میهن عزیز اسلامی را مسألت دارم.

اصغر عرفانی

مدیر حوزه علمیه استان قزوین

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha