یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
اراک

حوزه/ رئیس دانشگاه اراک گفت: تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز ارتقای امید در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، دکتر مجتبی ذوالفقاری طی سخنانی در مراسم تجلیل از مقام علم و عالم و سرآمدان آموزشی دانشگاه اراک با اشاره به لزوم الگوگیری از مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر شهید مطهری در مسیر کسب علم و تربیت شاگردان ابراز داشت:به لطف الهی دانشگاه اراک در تداوم اقداماتی که در گذشته انجام شده به افتخارات جدیدی دست پیدا کرده است، ضمن آن که وزیر علوم نیز به تازگی با ارائه حکمی، مأموریتی را به دانشگاه واگذار کرده و در آن به تولید علم و جهت دهی به علم تاکید ویژه ای شده است.

وی همچنین با اشاره به این که با مفهوم انقلاب اسلامی می‌توان یک فضای امید را ایجاد کرد، گفت: ما باید با تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز ارتقای امید در جامعه به خصوص در بین نسل جوان دانشگاهی باشیم.

رئیس دانشگاه اراک گفت: در نخستین روز اجرای طرح نور، فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی در کلاس درس با دانشجویان ارتباط خوبی برقرار کردند که این رابطه تداوم دارد همچنین در صنعت نیز این روند جریان دارد و عنوان دانشگاه به اسم دانشگاه امیدآفرین، پیشران اقتصاد دانش بنیان مطرح شده است.

وی یادآور شد: بر این باوریم که معلمان خوب و فداکاری در کشور وجود دارد و نمادهای کشورهای غربی از درون پوشالی است اما نمادهای کشور ایران اسلامی واقعی است چراکه از شخصیت‌های عالم و برتر به عنوان نماد یاد می‌کنند.

ذوالفقاری همچنین بیان داشت: بزرگانی همچون شهید سلیمانی و شهید مطهری جزو نمادهای واقعی کشور ما از آنها یاد می‌شود که هر یک اسوه و نمونه هستند و می‌توان از آنها به عنوان الگوی برتر بهره گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha