پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیدار

حوزه/ چتری با بیان اینکه ۶۰ درصد از حجاج تمتع امسال دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر هستند ، گفت: ۶۰ درصد از کاروان داران استان سمنان جوان و کاروان اولی محسوب می شوند و همین امر ما را امیدوار کرده تا حج روان و با کیفیتی را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، قدرت الله چتری، مدیرکل حج و زیارت استان سمنان، در دیدار با امام جمعه گرمسار در محل دفتر وی اظهار داشت: یک کاروان در حج تمتع امسال به گرمسار اختصاص دارد و تمهیدات لازم برای اعزام حجاج اندیشیده شده است.
 
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۳۰ نفر در تمتع امسال از استان سمنان اعزام می شوند، تصریح کرد: نخستین کاروان استان ۲۵ اردیبهشت ماه و آخرین کاروان هم ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به سرزمین وحی اعزام می‌شوند و تمام پروازها از فرودگاه امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه کاروان شهرستان گرمسار ۹۵ نفره است، افزود: میانگین سنی حجاج اعزامی استان سمنان ۵۶ سال است، ۴۴ درصد از حجاج امسال مرد و ۵۶ درصد زن هستند.

چتری با بیان اینکه ۶۰ درصد از حجاج تمتع امسال دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر هستند ، گفت: ۶۰ درصد از کاروان داران استان سمنان جوان و کاروان اولی محسوب می شوند و همین امر ما را امیدوار کرده تا حج روان و با کیفیتی را داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha