یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
انقلاب

مدیر مدرسه علمیه شهید امیری بندپی استان مازندران با اشاره به جایگاه روحانیت، گفت: روحانیت در خطّ مقدم انقلاب فرهنگی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام فتح الله نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه، با ارائه گزارشی از نحوه احداث و فعالیت های مدرسه علمیه شهید امیری بندپی شرقی، اظهار داشت: مرحوم سیف الله امیری از خیرین و واقفین، 90 سال قبل، ساختمانی را جهت تاسیس حوزه علمیه وقف کرد که در اوائل انقلاب به دلیل قرار گرفتن در مسیر خیابان، تخریب شد و به جای آن، ساختمان جدیدی با استفاده از اموال فرزند حجت‌الاسلام و المسلمین امیری، تولیت فعلی مدرسه شهید امیری، احداث گردید.

وی با اشاره به تحصیل 40طلبه در پایه های اول و دوم در این مدرسه، خاطرنشان کرد: مدرسه شهید امیری دارای 29 حجره، سالن اجتماعات، چند مدرس، سالن مطالعه و ...، می باشد.

حجت الاسلام فتح الله نژاد، همچنین اجرای برنامه های فرهنگی در موضوعات مختلف و متنوع را از مهمترین برنامه های این مدرسه برشمرد.

مدیر مدرسه علمیه شهید امیری درباره برنامه های آموزشی، با ارائه پیشنهادی ابراز داشت: تجمیع موضوعات دروس باعث خواهد شد که طلبه توفیقات بیشتری در علم آموزی داشته باشد.

حجت الاسلام فتح الله نژاد در پایان به انتظارات مردم از روحانیت اشاره کرد و گفت: روحانیت در خطّ مقدم انقلاب فرهنگی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار دارد و طبیعتاً کمترین انتظار از روحانیت این است که پاسخ گوی نیاز های مردم باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha