پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ربانی با تاکید بر شناسایی و جهت دهی استعدادهاي طلاب جوان خاطرنشان کرد : باید راهکارهای موفقیت را شناسایی و بستری برای ارتقاء و شکوفایی طلاب فراهم کنیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در نشست با مسولان دبيرخانه جشنواره ملي طلاب ومبلغين جوان گفت : طلابی که با اخلاص درس می خوانند و در مناسبت های مختلف با انگیزه به تبلیغ دین می پردازند، در واقع جریان فرهنگی در کشور ایجاد می کنند.

وی ادامه داد : متاسفانه در گذشته كارهاي ملي درخصوص تقدير از طلاب جوان چندان مورد توجه نبوده است، اما این حركت سازمان ملی جوانان جاي قدردانی دارد.

رئيس دفتر تبليغات اسلامي ابراز داشت: بايد در اين جشنواره به غير از تقدير از جوانان نخبه، باید از جواناني كه درمديريت زندگي خود داراي موفقيتي هستند نيز تقدير شود.

رييس دفتر تبليغات اسلامي تصريح كرد : انتخاب ممتازين مهم است، ولي در معرفی طلبه برتر باید به ملاک های معنوی همچون اخلاق نیز توجه کرد.

حجت الاسلام ابراهيمي، دبير جشنواره ملي طلاّب ومبلّغين جوان نیز در این نشست با بیان گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در این جشنواره گفت: سازمان ملي جوانان،دفترتبليغات اسلامي ومركزمديريت حوزه هاي علميه اركان اصلي برگزاري اين جشنواره هستند.

بر اساس گزارش دبیرخانه جشنواره طلاب و مبلغین برتر، وی همچنین خواستار معرفی دو نماینده از طرف دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان داور بخش های هنر و تبلیغ شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha