چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024

طرح تجمیع مقالات علمی پژوهشی طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان به همت معاونت پژوهشی این حوزه اجرا می شود.

به گزارش سرویس استان های مرکز خبر حوزه، معاونت علمی پژوهشی حوزه علمیه اصفهان طی قرار دادی با سایت علمی فرهنگی راسخون تعداد 1000 مقاله پژوهشی طلاب و فضلاء حوزه علمیه اصفهان را جمع آوری می کند.

معاونت علمی پژوهشی حوزه علمیه اصفهان با هدف ارج نهادن به تحقیقات علمی طلاب و فضلای حوزه علمیه اصفهان و در راستای تبلیغ نوشتاری دین مبین اسلام اوایل تیر ماه سال جاری قراردادی با موسسه راسخون جهت جذب مقالات علمی پژوهشی طلاب و فضلاء منعقد نمود.

طی این قرار داد مؤسسه فرهنگی راسخون متعهد شد مقالات علمی، پژوهشی طلاب حوزه علمیه، در شاخه های علوم انسانی و معارف دینی و موضوعات اجتماعی را پس از ارزیابی معاونت علمی پژوهشی، جذب نموده و به نام نویسنده مقاله بر روی سایت راسخون قرار دهد.

طلاب حوزه علمیه اصفهان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره2354130 تماس حاصل فرمایند.

*ثبت نام ورودی حوزه علمیه اصفهان تمدید شد

 مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان از تمدید ثبت نام طلاب جدید الورود در این در این حوزه خبر داد.

حجت الاسلام قربانی گفت: ثبت نام ورودی حوزه علمیه اصفهان که از بیست ویکم فروردین ماه آغاز و تا دهم تیرماه ادامه داشت به دلیل استقبال زیاد داوطلبان، تا بیست و یکم مردادماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در سه مرحله آزمون، مصاحبه و معاینات پزشکی انجام می شود، افزود: تا به حال دو دوره آزمون در سوم خرداد و دوم تیرماه  برگزار گردیده است و آزمون سوم نیز در بیست و نهم تیرماه برگزار خواهد شد.

مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: تا کنون تعداد پانصد داوطلب در حوزه علمیه اصفهان ثبت نام نموده اند که پس از احراز شرایط لازم درمراحل سه گانه ورودی، جهت تحصیل در حوزه پذیرش خواهند شد.

حجة الاسلام قربانی در پایان به استقبال کم نظیر جوانان جهت ورود به حوزه اشاره کرد و گفت: تاریخ اعلام شده برای ثبت نام تمدید نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha