جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024

مسئول ستاد برگزاری دومین جشنواره طلیعة ظهور از حضور میلیونی زائران در دومین نمایشگاه فرهنگی، هنری طلیعة ظهور خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، قائم مقام دبیر و مسئول ستاد برگزاری دومین جشنواره طلیعة ظهور گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر و حضور زائران بسیاری به مناسبت ایام نیمه شعبان و زیارت کریمه اهل بیت(س) در قم پیش بینی می شود بیش از یک میلیون زائر از نمایشگاه طلیعة ظهور بازدید نمایند.

وی با اشاره به جذابیت های نمایشگاه طلیعة ظهور اظهار داشت: نمایشگاه به طور ماهرانه، با پیام های تبلیغاتی و خذابیت هایی ویژه ای طراحی شده است.

حجت‌الاسلام شرفخانی، در ادامه افزود: به منظور نظم دهی به امور و پیشروی در فعالیت های نمایشگاه کمیته های مختلفی از جمله کمیته اجرایی، اطلاع رسانی، روابط عمومی، تبلیغات داخل نمایشگاه، تبلیغات سطح شهر، فرهنگی هنری، حراست و پشتیبانی تعیین شده است که کار خود را با هماهنگی و به گونه ای مطلوب آغاز نموده اند.

وی با اشاره به محدودیت مکانی دومین نمایشگاه طلیعة ظهور اظهار داشت: با توجه به اینکه 6900 اثر فرهنگی و هنری برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است و به دلیل محدویت مکان از این تعداد تنها 1500 اثر در نمایشگاه به معرض دید عموم در آمده است که از لحاظ تنوع و برتری از کیفیت مطلوبی در سطح عالی برخوردارند.

مسؤل ستاد برگزاری دومین نمایشگاه طلیعة ظهور یادآور شد: برگزاری نمایشگاه طلیعة ظهور در شبستان نجمه خاتون امتیازی است که باید نسبت به آن توجه و اهتمام ویژه ای داشت.    


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha