جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024

قائم مقام امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری گفت: رویکرد این معاونت بر ارتقای سطح دانش و مهارت های روحانیون و روزآمد کردن اطلا عات آنها است.

به گزارش مرکز خبر حوزه حجت الاسلام و المسلمین فضل الله ذاکری قائم مقام امور روحانیون، در حاشیه آخرین مرحله آزمون پایان ترم دوره اول آموزش ضمن خدمت روحانیون حج و زیارت گفت:دست یابی به اهداف و آرمان بلند حج که در آموزه های اسلامی آمده، نیازمند، سرمایه گذاری در بعد نیروی انسانی است، سرمایه ای توانمند و روزآمد که بتواند با درک موقعیت و شرایط، نیازهای معنوی و شرعی زایران را پاسخگو باشد.

وی با تأکید بر فرصت بسیار مغتنم حج و زیارت در ترویج اندیشه های دینی و تحکیم مبانی و باورهای مذهبی، راه دست یابی به این هدف بزرگ را فراهم کردن حضور روحانیون فاضل و توانمند دانست.

قائم مقام امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری افزود: یک دوره آموزشی برای همه روحانیون پذیرش شده با 33 واحد درسی و نیز یک دوره آموزش ضمن خدمت با 18 واحد درسی برای روحانیون فعال در چرخه حج پیش بینی و در حال اجراست که تا کنون 2200 نفر از روحانیون در دوره آموزش ضمن خدمت شرکت کردند و با فعال شدن آموزش الکترونیکی این دوره ها گسترش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش ضمن خدمت از سال آینده برای کلیه روحانیونی که نوبت اعزام آنان باشد الزامی است و سایر روحانیون می توانند این دوره را در فرصت زمانی مناسب تا نوبت اعزام بگذرانند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha