چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024

دومین گردهمایی پژوهشگران مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما در سالن چند منظوره کوثر صدا وسیمای مرکز قم برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در این گردهمایی، رئیس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما، پژوهشگران را سرمایه های ارزشمند این مرکز دانست و اظهار داشت: اگر چه حجم تأثیر گذاری آثار پژوهشگران این مرکز بر برنامه های صدا و سیما، قابل توجه است اما به دلایل مختلف نام و نشانی از صاحبان آثار نیست و لذا اخلاص از امتیازات پژوهشگران مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز تحقیقات صدا و سیما، 53 درصد از آثار مرکز پژوهش های اسلامی این سازمان مورد استفاده قرار می گیرد گفت: این روش تبلیغی با توجه به گستره بسیار بالای مخاطبان آن، قابل مقایسه با بسیاری از روش های تبلیغی نیست.

حجت‌الاسلام صادقی تأثیرگذاری آثار پژوهشگران مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما بر تفکر مدیران و برنامه سازان این سازمان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: این تأثیر گذاری اگر چه غیرمستقیم اما مهم و عمیق است.

وی در خصوص میزان بهره برداری از تولیدات پژوهشی مرکز متبوع خود گفت: مدعی هستیم که در این زمینه در مقایسه با دیگر مراکز پژوهشی کشور همچون در پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات فقهی قوه قضاییه، رتبه اول را دارا هستیم.

رئیس مرکز پژوهشی های اسلامی صدا و سیما، گسترش نظریه پردازی در زمینه رسانه دینی را ضروری دانست و گفت: لازمه این امر ارتقاء مطالعات رسانه ای است و لذا در این راستا کارگاه های آموزشی، ویژه پژوهشگران این مرکز برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha