یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024

گردهمایی روحانیون و طلاب استان یزد با عنوان «بشارت قرآن، پیروزی حزب‌الله» در محل سازمان تبلیغات این استان برگزار شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه, حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا ایمانی، مسئول مرکز بین‌المللی تبلیغ در منطقه خاورمیانه عربی و شمال آفریقا با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین گفت: اسرائیل با داشتن مجهزترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و قوی‌ترین ارتش از غلبه بر حزب‌الله لبنان عاجز و ناتوان است.

وی با بیان اینکه کشور لبنان به خاطر موقعیت‌ خاص جغرافیایی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در طول دوره‌های مختلف تاریخ، مورد حمله ابر قدرت‌ها بوده است افزود: هدف از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی نابود کردن فکر و اندیشه حزب‌الله است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ایمانی خاطرنشان کرد: مقاومت حزب‌الله در زمینه مسایل فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و کارهای اطلاعاتی و عملیاتی در حد بالایی قرار دارد و سید حسن نصر‌الله به عنوان شخصیتی والا و برجسته با سعه صدر و درایت بالا در حل مشکلات، ایجاد زمینه‌های وحدت بین شیعیان و اهل تسنن و نیز ائتلاف با گروه‌های ضد اسرائیلی و سایر فرقه‌های مذهبی ، بسیار مؤثر بوده است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی حزب‌الله لبنان در برتری نظامی قرار دارد و اگر روند جنگ بدین صورت باشد رژیم صهیونیستی مغلوب قدرت ایمانی و اراده حزب‌الله خواهد شد.

در این گردهمایی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد نیز وحدت بین مسلمانان را مهمترین عامل پیروزی در برابر اسرائیل غاصب عنوان کرد و از امت‌های اسلامی خواست در مقابل تجاوزات رژیم اشغالگر قدس، وحدت کلمه داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha