جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024

حضرت ‌آیت‌الله مظاهری گفتند: مسئولیت در قبال پیشرفت فرهنگ جامعه، مسئولیت عمومی و همگانی است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ایشان در دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه ضمن تاکید بر لزوم ارتقای سطح تربیت اجتماعی خاطر نشان کردند: اگر مردم ومسئولین وظیفه خود را بشناسند و طبق آن عمل نمایند ، شاهد بالندگی فرهنگی در اجتماع خواهیم بود.

معظم له با اشاره به جایگاه و منزلت معلم در جامعه و تاثیرگذاری عمیق و موفق آنها در طول تاریخ تصریح کردند: در فرهنگ دینی  ما معلم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همین جایگاه ویژه، مسئولیت معلمین وبه طور کلی آموزش وپرورش را در راستای بهبود وضعیت فرهنگی کشور مضاعف می نماید.

ایشان افزودند: لازم است تدابیر ویژه ای در جهت ارتقای کمی وکیفی سطح آموزشهای اخلاقی و علمی معلمان اتخاذ گردد.

حضرت ‌آیت‌الله مظاهری بر لزوم توجه بیشتر دولت و مجلس برای رفع معضلات و تنگناهای مالی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده و خاطر نشان ساختند: وزارت آموزش و پرورش با توجه به اهمیت ویژه ای که دارد باید از پشتوانه قوی اقتصادی برخوردار باشد ومعلمان نیز با شناخت بهتر از قدر و منزلت خویش، در مواجهه با مشکلات اقتصادی، صبوری و پایداری بیشتری از خود نشان دهند.

خاطر نشان می شود، پیش از بیانات حضرت ‌آیت‌الله‌ مظاهری، آقای دکتر علی احمدی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گزارشی از برنامه های این وزارتخانه را ارائه نمود.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha