دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

آیت‌الله العظمی نوری همدانی با انتقاد شدید از کنفرانس ادیان شناسی در آمریکا گفتند: اگر می خواهند دین رابشناسند مرکز آن اسلام و در آسیا است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم له دردیدار جمعی از پرسنل نیروی زمینی و مقاومت سپاه، اظهار داشتند: شیاطین راه ورود غذا و دارو را بر روی کودکان و مردم مسلمان و بی گناه غزه بسته اند و در نیویورک دور هم جمع شده اند و می خواهند دین شناسی کنند.

ایشان افزودند: دین شناسان حقیقی علمای دین هستند نه امثال بوش و ملک عبدالله.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: همه کفار با اسلام دشمن هستند و نباید به لبخند فریب کارانه آنها نسبت به مسلمانان خوشحال شد و روحیه ظالمانه آنان را فراموش کرد.

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی گفتند: در فرهنگ اسلام و قرآن افراد مومن، مجاهد شناخته می شوند و   مومنین با آگاهی و بیداری در مقابل تمایلات نفسانی که با عقل و شرع در اسلام هماهنگ نیست مبارزه می کنند.

معظم له در بخش دیگری  از سخنان خود به مبارزه با شیطان اشاره کرده و گفتند: باید شیطان و راههای فریب و رهایی از دام او را شناخت و در ادبیات انقلاب ما، شیطان بزرگ آمریکا است و گرداننده آن هم صهیونیسم است.

ایشان خاطر نشان کردند: کسی که دنیا او را قبول کند و او در راه معصیت قدم نگذارند و یا زمانی که به غضب آمد از حریم حق بیرون نرود و همواره امانت دار باشد نشانه ایمان شجاعانه او است.

آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفتند: جوانان باید با نهج البلاغه که بعد از قرآن جامع ترین کتاب حاوی دستور زندگی اجتماعی و فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی است آشنا شوند و در پرتو اراده پروردگار بتوانند بر هوای نفس خود غالب شوند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha