یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

اگر در تربیت و ولایت پذیری زینب کبری(س) را الگو قرار دهیم در زندگی موفق هستیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، lمعاون جامعه ومردم جامعه مدرسین در مراسم روز پرستار و تقدیر از پرستاران نمونه استان قم که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، تصریح کرد: حضرت زینب(س) کسی است که حتی نامش از طرف خداوند وحی شد و خداوند این شخصیت را به حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) هدیه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی پرستاران را فرشته نجات دانست و تاکید کرد: رشته پرستاری رشته ای است که پرستاران باید صبور باشند تا بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به توجه مجلس به شغل پرستاران اظهار داشت: مجلس با قدمی که برداشت قانونی تصویب کرد که حامیان سلامت از اضطراب نجات پیدا کنند .

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه اهمیت این شغل را هم مجلس و هم ملت احساس می کنند افزود: پرستاران حامی بيماري هستند كه تلاش مي كند آنرا به آغوش خانواده بازگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی بر ضرورت الگوگیری از حضرت زینب (س) در تربیت فرزند تاکید کرد و افزود: فرزندان در خانه باید طوری تربیت شوند که زینت خانواده باشند، اگر در تربیت و ولایت پذیری زینب کبری(س) را الگو قرار دهیم در زندگی موفق هستیم.

رییس هیات مدیره سازمان نظام پرستاری استان قم هم در اين مراسم بر ضرورت راه اندازی دفاتر مشاوره پرستاری

در پايان اين مراسم از پرستاران نمونه كشوري و استاني مراكز مختلف درماني قم تقدير شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha