یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

مسئول گروه پژوهشی و فرهنگی مؤسسه انقلاب اسلامی، از ارائه کتاب «شرح ماجرا» که شامل بیانات رهبری در جریان فتنه می‌باشد، در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین فخرزاده، عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب معارف انقلاب اسلامی که مروری بر دیدگاه های مقام معظم رهبری پیرامون انقلاب اسلامی ایران است، طی سخنانی اظهار داشت: مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی از سال های پیش و به منظور گردآوری، تدوین و عرضه اندیشه ها و سخنان مقام معظم رهبری، تأسیس و مشغول فعالیت شده است.

وی افزود: مؤسسه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی تا کنون ده ها محصول را در قالب نرم افزار و کتاب پیرامون مقام معظم رهبری به جامعه عرضه کرده است.

 مسئول گروه پژوهشی و فرهنگی مؤسسه انقلاب اسلامی، با بیان این که تا کنون محصولات فرهنگی و هنری متفاوتی پیرامون شخصیت و بیانات مقام معظم رهبری از سوی این مؤسسه تدوین و به جامعه عرضه شده است، گفت: از دیگر آثار این موسسسه که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد، کتاب شرح ماجرا، شامل بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه سال 88 است، سه کتاب درباره سفر اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، کتاب معارف انقلاب اسلامی و دیدار با شعرا می‌باشد.

وی در مورد محصولات نرم افزاری این مؤسسه نیز ابراز داشت: از نرم افزارهایی که عرضه کرده ایم، نرم افزار حدیث ولایت است که شامل بیانات رهبر انقلاب را در طول دوران رهبری شان است.

مسئول واحد تاریخ شفاهی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، در ادامه سخنان خود در مورد جزئیات کتاب معارف انقلاب اسلامی که امروز رونمایی شد تصریح کرد: گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انقلاب اسلامی در طول 20 سال گذشته در این کتاب آمده است.

وی افزود: این بیانات به 14فراز تقسیم شده که هر بخشی از زاویه خاصی به انقلاب اسلامی نگریسته است و می توان از زوایای مختلف به شناخت انقلاب پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین فخرزاده اضافه کرد: در مورد مبارزات مردم ایران برای انقلاب اسلامی ایران، رهبری هوشمندانه امام راحل و ... نکاتی است که در این کتاب به صورت برجسته آمده است.

وی با بیان این که اصولا محتوای این کتاب ترسیم همه جانبه و چند بعدی از انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: این مجموعه ارزشمند که در 1049 صفحه تنظیم و تدوین شده است، مداخل شناخت انقلاب اسلامی را برای مخاطبان مختلف فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha