دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024

سامانه وبلاگ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در جشنواره رسانه‌های دیجتیال به عنوان طرح شایسته تقدیر معرفی شد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مهندس علی طائی‌زاده، مسئول دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ثبت طرح وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران در پایگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌های دیجیتال، گفت: سامانه وبلاگ مدارس علمیه خواهران پس از داوری در این جشنواره، حائز عنوان شایسته تقدیر شد و در مراسمی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جمهور برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: سامانه وبلاگ مدارس علمیه محیطی است که به منظور وبلاگ‌نویسی و فعالیت مدارس علمیه در فضای اینترنت از سوی دفتر فناوری اطلات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد شده است که طی آن هر مدرسه با داشتن یک وبلاگ، مطالب خود را اعم از اخبار، گزارش‌ها، مقالات علمی، تصاویر و ... به منظور استفاده سایر مدارس علمیه و سایر کاربران بر روی اینترنت قرار می‌دهد.

مسئول دفتر فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که تاکنون 450 وبلاگ در این سامانه به ثبت رسیده است، افزود: از میان این وبلاگ‌ها، 200 وبلاگ فعال هستند که از طریق مدارس علمیه خواهران و برخی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به این‌که طی یک سال گذشته نرم‌افزار مدیریت اطلاعات این سامانه به‌روزرسانی شده و طرح گرافیک صفحه نخست آن با شکل جدیدی عرضه شده است، گفت: تمپلیت‌های مختلفی نیز که برای استفاده وبلاگ‌ها در نظر گرفته شده است به جذابیت این سامانه می‌افزاید.

طائی‌زاده ادامه داد: این روند موجب رشد قابل توجه از حیث تعداد بازدید، پست‌های ارسال‌شده و میزان حضور و فعالیت وبلاگ‌نویسان مدارس علمیه خواهران در فضای اینترنت شده است.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی حوزه های خواهران، وی گفت: علاقه‌مندان به بازدید و استفاده از مطالب وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران می‌توانند به آدرس اینترنتی www.womenhc.com  مراجعه کنند و یا از طریق پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.whc.ir وارد این سامانه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha